måndag 4 mars 2013

Månadens fotograf

Nu under mars månad är jag "Månadens fotograf" på Ludvika bibliotek. Jag har valt att hänga 16 av mina bästa förfallbilder från 2012. Ta dig gärna vägarna förbi och skriv en rad i gästboken! :)




Den tomma vita fyrkanten blev istället för affisch, då biblioteket inte hade hunnit snickra färdigt den än. Så här ser den ut.




Bibblan ligger i Gallerian, närmsta ingång från Engelbrektsgatan 7, Ludvika. Bibblan är öppen vardagar 8-20 och lördagar 10-15.

Håll vänster efter trappa/hiss så hittar du dit.







En bild från hängningen i fredags med min assisten! ;)


2 kommentarer:

Roger sa...

Hm, var ju dit igår, men tänkte inte på att det finns en liten hörna där du har hängt upp dina bilder...

Har du lagt ner cyklingen eller är den bara "on hold"? ;)

Tobbe Arnesson sa...

On hold är nog den bästa beskrivningen, jag har ambitioner att få fart på hjulen igen. :)