fredag 5 april 2013

Utställningen från bibblan

Utställningen som "Månadens fotograf" på Ludvika bibliotek är nu avslutad.

Ett axplock ur gästboken:

"Brilljant; [sic]
bildernas form-behagliga att titta på.
färgerna gör fulheten och dysterheten varm och fin på motiven.
Susann O"

"Du har verkligen hittat det vackra i förfallet. Jag älskar bilden med innergården - hissnande!
-Ulrika"

"Fantastiska fotografier, Sandra"


Av handstilen att döma kom nedanstående från ett barn, det var så charmigt att jag tar med även det:

"Hej bibloteket
det var fina bilbe bilder."


Utöver ovanstående samt en bunt ytterligare värmande och uppmuntrande kommentarer i gästboken, har jag även fått en hel del positiv kritik öga-mot-öga. Skoj!


Alla bilder har förvisso varit med förut här på sidan, men inte i den här samlingen och de flesta är dessutom framkallade på nytt då jag blivit bättre på det. Dessutom har några som inte kunnat komma efterfrågat en sammanställning, så här kommer bilderna i den ordning de hängde (ett par av dem var dock hängda på högkant):

















1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillart!

/V